כשהבנקים מסרבים לתת לכם הלוואה כנגד נכס קבוצת מור מסדרת לכם הלוואה בתנאים הטובים ביותר!

מערכת שורש  כ תמוז, תשפא  6/30/2021

כאן בעמוד תמצאו עוד מידע רלוונטי לגבי הלוואה כנגד נכס, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה באופן מושכל.
.......................

כשהבנקים מסרבים לתת לכם הלוואה כנגד נכס קבוצת מור מסדרת לכם הלוואה בתנאים הטובים ביותר!

צילום: freepik

נכס מכל סוג שהוא - דירה, משרד, מגרש, חנות וכו' - הוא בסיס מצוין לקבלת הלוואה בתנאים מעולים. גם אם הבנק שלכם משיב בשלילה על בקשת קבלת הלוואה, יש מי שישמח לעזור לכם ואפילו יעשה זאת בעלות משתלמת מאוד מבחינתכם - בזכות העובדה שנכס מקנה ביטחון מלא לכך שההלוואה תוחזר. עם קבוצת מור תוכלו לקבל את סכום הכסף הנחוץ לכם גם במקרים שבהם הבנק מסרב להעניק משכנתא בגין אותו נכס קיים, גם כשאתם בעיצומו של הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי (מה שבעבר כונה "פשיטת רגל") וגם אם ה-BDI שלכם שלילי.

הדרך המהירה ביותר לקבל את ההלוואה האידיאלית הזו היא פשוט לפנות אל אנשי המקצוע בקבוצת מור, שפועלת תחת רישיון משרד האוצר וכבר סייעה לאנשים רבים. כאן בעמוד תמצאו עוד מידע רלוונטי לגבי הלוואה כנגד נכס, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה באופן מושכל.

למי קבוצת מור יכולה לעזור?

קבוצת מור מסייעת כאמור לבעלי כל סוגי הנכסים: בעלי דירות מגורים קטנות וגדולות, חדשות וישנות, במרכז הארץ וגם בפריפריה; בעלי חנויות (גם כן גדולות או קטנות ובכל מצב); בעלי נכסים מסחריים לרבות משרדים ומגרשים; ובעצם כל בעל נדל"ן.

מידע רלוונטי נוסף לגבי הלוואה כנגד נכס הוא שהכסף ניתן לכל צורך שהוא. אם למשל אתם מתקשים להתמודד עם תשלומי המשכנתא ו/או הלוואות אחרות שלקחתם, הלוואה חדשה, כאמור כנגד נכס ולכן בתנאים נוחים במיוחד, היא דרך מצוינת לסגור את המינוס ולהשאיר את הקושי מאחור. באופן דומה ניתן לקבל תוך זמן קצר מאוד את הסכום הדרוש לכם בלי קשר למצבכם בבנק.

באילו מקרים ניתן לקבל הלוואה כנגד נכס ולמה היא כדאית?

הלוואה כנגד נכס מתאימה לכל מטרה: סילוק עיקולים, תשלום חובות מעיקים, מימון פרויקטים, השלמות רכישה, גישור על פני תקופה שבה ישנו קושי כלכלי, מניעת היווצרות פיגור בתשלומי משכנתא, וכל צורך אחר, אישי או עסקי.

הכדאיות של קבלת ההלוואה דרך קבוצת מור נובעת מכך שהתשלום הוא רק כשישנה הצלחה והכסף התקבל בחשבון הבנק שלכם, מכך שאין תשלום בגין פתיחת התיק ושאת האישור העקרוני תוכלו לקבל כבר תוך 24 שעות. התהליך בנוי כך שתחילה אתם ממלאים שאלון קצר שמאפשר לאנשי הקבוצה לבחון את הזכאות להלוואה. כשישנה זכאות כזו, נקבע מפגש שבו סוקרים אנשי הקבוצה את האפשרויות העומדות בפניכם, ואם תחליטו לקבל את ההמלצה ואת הפתרון הנכון, תוך זמן קצר הכסף יהיה אצלכם בחשבון.

עוד כדאי לדעת שאתם לא צריכים להציג ערבים להלוואה, ושתוכלו להחזיר אותה רק אחרי שתחלוף שנה ממועד קבלת הכסף.

אל תהססו - פנו עכשיו ותוך זמן קצר הכסף אצלכם

לא קל להתמודד עם המציאות הכלכלית, ועוד יותר קשה לעשות זאת כשהבנק מסרב לסייע וללא עזרה. אם אתם זקוקים לכסף ומכל סיבה שהיא הבנק לא מוכן להעניק הלוואה, בקבוצת מור יודעים למצוא פתרון. המפתח לכך הוא מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה, ואיתה שיטת העבודה המתקדמת שמבוססת על בקיאות מעמיקה בשוק ההון ובתחום הממון. עוד כדאי לדעת שהקבוצה פועלת ביחד עם שתי קרנות מימון נדל"ן אשר באמתחתן רישיון מטעם משרד האוצר, ולכן היכולת לספק מענה לכל צורך.

בנוסף לכסף מגבשים אנשי המקצוע של החברה תוכנית כלכלית מסודרת, כך שהסכום המתקבל ינוצל באופן אופטימלי. השירות ניתן מתוך תחושת אחריות, ובהתאם כל לקוחות החברה מרגישים מיד שהם בידיים טובות. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה כבר עכשיו, ולקדם את הפתרון הנכון עבורכם.

לייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות חייגו: 074-7695858
אתר החברה:   www.groupmor.co.il